« استیون هاوکینز به بهانه های مختلف من را به اتاقش می کشاند و وادارم می کرد ... یا کارهای غیراخلاقی دیگری برای وی انجام دهم و در صورت امتناع من را به باطل کردن بورس تحصیلی و اخراج از دانشگاه تهدید می کرد.» <BR>

سوء استفاده جنسی بزرگترین دانشمند فیزیک جهان از دانشجویانش

به گزارش قدس انلاین به نقل از  جام نیوز؛ سایت خبری میلفورد دیلی نیوز با انتشار خبری باعث بهت و حیرت علمی جامعه نخبگان و همچنین مردم عادی آمریکا شد.
این روزنامه منبع این گزارش را شکایت چند تن از دانشجویان دختر و پسر دانشگاه هاروارد در ایالت ماساچوست آمریکا اعلام کرده است که از سوء استفاده جنسی بزرگترین استاد فیزیک این دانشگاه، پروفسور استیون هاوکینز پرده برداشته اند.
این جنجال زمانی آغاز شد که یکی از دانشجویان دختر فیلمی که مخفیانه و توسط موبایل از صحنه های آزاردهنده جنسی پروفسور هاوکینز تهیه کرده بود در اختیار رییس دانشگاه هاروارد قرار داد.
جسیکا سامولاندز دانشجوی دوره دکتری فیزیک کوانتوم در دانشکده فیزیک هاروارد در این باره گفته است: « استیون هاوکینز به بهانه های مختلف من را به اتاقش می کشاند و وادارم می کرد ... یا کارهای غیراخلاقی دیگری برای وی انجام دهم و در صورت امتناع من را به باطل کردن بورس تحصیلی و اخراج از دانشگاه تهدید می کرد.»
پس از شکایت جسیکا، چندین دانشجوی دختر و پسر نیز علیه استیون هاوکینز ادعاهای مشابهی مطرح کرده اند. در حال حاضر کرسی استادی استیون هاوکینز در دانشگاه هاروارد تعلیق و تحقیقات در این زمینه توسط پلیس محلی ادامه دارد.
گفتنی است استیون هاوکینز بزرگترین دانشمند فیزیک جهان چندی پیش توسط نظریه ای، وجود خدا را رد کرده و آن را ساخته ذهن بشر خوانده بود

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • زهرا بازانی ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۴
    0 0
    به نظر من دروغ هست از استفان هاوکینگ این کارا بعید هستن خداناباوری رو نمی گم استفاده جنسیتی از ایشون بعیده برای این حرف چه مدرکی دارید؟ به نظر من اسم ایشون را دارید خراب می کنید خداناباوری و این چیزا کار های خوبی نیسن چه مدرکی هست که دارید این رو می گیر